سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رشک بردن زن کفران است و رشک بردن مرد ایمان . [نهج البلاغه]
اللهم عجل لولیک الفرج ...
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

همراهان امروز :3
همراهان دیروز :2
کل همراهان :55858
تعداد کل یادداشت ها : 14
103/1/10
4:0 ص
اللهم عجل لولیک الفرج ...
 
محمدرضا قربان بیدگلی[493]
اللهم بلغ مولانا الامام الزمان / اللهم عجل لولیک الفرج ..........اللهم احفظ و انصر قائدنا و نورعیننا و سیدنا و مرجعنا الامام الخامنه ای ( روحی فداه) ------------------- ای آن که خون کردی دل سید علی را***برگرد تا سربند"یا زهرا(س)" نبستیم...

خبر مایه
لوگوی دوستان »»»»»»»»»»»»»»»»»»» وجود وبلاگها در این قسمت، به معنای تایید تمام مطالب آنها نمی باشد
 

پیوند دوستان »»»»»»»»»»»»»»»»»»» وجود وبلاگها در این قسمت، به معنای تایید تمام مطالب آنها نمی باشد
 
عاشق آسمونی مطالب خواندنی سیب سرخ مــــبــــلـــــــغ اسـلـــام مهندس محی الدین اله دادی خندون ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ نغمه ی عاشقی سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام منجی بشر عشق الهی @@@فردوس@@@ .: شهر عشق :. کلارآباد دات کام اولین وبلاگ حرفه ای نقد بازی های رایانه ای GUSTPC پیامنمای جامع پرنسس زیبایی بادصبا O2H-SMS منطقه آزاد محمدمبین احسانی نیا دوست یابی نرم افزار دوست یابی ویژگی های یک دوست روستای زیارتی وسیاحتی آبینه(آبنیه)باخرز «نجوای شبانه» سربازی در مسیر من الغریب الی الحبیب رشادت مردود گروه اینترنتی جرقه داتکو سیرت پیشگان هر چه می خواهد دل تنگت نگو منتظران شهادت اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... کیمیا دوستانه « « عاشقی » » صاعقه عزای حسینی محبین بهار عشق صل الله علی الباکین علی الحسین مقاله های تربیتی Sea of Love فقط خدا زازران همراه اخر به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید چه زود دیر میشه * امام مبین * دکتر علی حاجی ستوده مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان دانلود موزیک قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی کشکول آرمش در هیاهو حاج آقا مسئلةٌ رویای زیبا ... یکی بود هنوزهم هست جانم فدای رهبر بهترین ها برای شما صحیفه خدمات فنی عشق بی انتها مریم جون ! حدائق ذات بهجة آینده ی سبز زرشک و خواص زرشک و تقاضای زرشک فروشگاه استثنایی فدائیان رهبری حسن تنهاترین سردار دنیاست اذله علی المومنین اعزه علی الکافرین .آیه 54 سوره مائده واژه های نارنجی ظهور بسیار نزدیک است یاران آسمانی ترویج ازدواج موقت برای جلوگیری از گناه جوانان اشتراک گذاری و نشر اینفوگرافیک‌های مختلف ::. __ .::

به خدا قسم او خواهد آمد

سلام بر شما منتظران مهدی موعود(عج).مژده بر شما که او ظهور خواهد کرد.

در تمام طول تاریخ،دو گروه حق و باطل در مقابل هم قرار داشته اند و انسانهایی که در گروه حق قرار دارند در راه خداپرستی،آزادگی،عدالت،انسان دوستی،فضایل اخلاقی و دفاع از محرومان تلاش می کنند و یاران مهدی(عج)از این گروه اند پس بکوشیم از این گروه باشیم.

اما انسانهایی که درگروه باطل حظور دارند،خودخواهانی هستند که ستمگری پیشه ساخته و برای رسیدن به آرزوهای خود از انسانها بهره می برند.

پیامبران نیز گفته اند در پایان تاریخ،منجی ظهور خواهد کرد و حکومتی عادلانه تشکیل خواهد داد که فقط بر اساس دین خدا اداره خواهد شد.ما با توجه به این سخن پیامبران وبا یقین و ایمان به خدا باید مهر و محبت خود را به مهدی(عج) افزایش دهیم و این امر چند فایده دارد :

1-شخص عاشق، برای جلب رضایت امام خود می کوشد.

2-شخص عاشق ،امام را اسوه قرار می دهد و خصلتهای ایشان را در خود به وجود می آورد.

3-شوق دیدار امام،امید به آینده ای زیبا را در شخص عاشق به وجود می آورد.

- وقتی افراد ،منتظر باشند ،به تدریج جامعه ای منتظر به وجود می آید و فرد منتظر مسئولیت هایی دارد:

1-تقویت ایمان:پیامبر اکرم(ص)در این باره به حضرت علی (ع) می فرماید:بزرگترین مردم در ایمان و یقین کسانی هستند که در آینده زندگی می کنند و پیامبرشان را ندیده اند و امامشان در غیبت است و فقط به سبب خواندن قرآن و احادیث معصومین (ع)ایمان می آورند.

2-ایجاد آمادگی در خود و جامعه:که این آمادگی باید در همه ی ابعاد باشد زیرا امام زمان(عج)یارانی توانمند در همه ی ابعاد می خواهد.

3-تقویت محبت و معرفت به امام:که پیامبر(ص)درمورد امام زمان می فرماید:هر کس می خواهد خدارا در حال ایمان کامل و مسلمانی مورد رضایت او ملاقات کند،ولایت و محبت امام عصر را بپذیرد.

4-پیروی از امام عصر(عج) :پیامبر(ص) در این باره میفرماید خوشا به حال کسی که به حضور قائم برسد در حالی که قبل از قیام او نیز پیرو او باشد.

5-دعا برای ظهور امام:امام علی (ع) می فرماید منتظر فرج الهی باشید و از لطف خدا مایوس نشوید که محبوبترین کار ها نزد خدا انتظار فرج است.

- جامعه ی منتظر نیز ویژگی هایی دارد:

1-به واقعیت های ناهنجار موجود ، نه می گوید و به امید فردایی درخشان تلاش می کند.

2-در مقابل حکومت تاغوت می ایستد و مقاومت می کند.

3-می کوشد تا در جهت همان نوع جامعه ای که انتظارش را می کشد حرکت کند.

<پس منتظر او باشیم >